کلاس زبان
 
درباره وبلاگ


نوشته‌های یک دختر ده ساله
پيوندها
  • دختر ایرونی
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرپروک و آدرس http://parparook.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 5381
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

پرپروک - Parparook
نوشته‌های یک دختر ده ساله




 

سلام به دوستان عزیز
دو سال پیش مدرسه ما کلاس تابستانه برگزار کرد و من به کلاس زبان رفتم چون میخواستم زبان انگلیسی یاد بگیرم.ولی متاسفانه چیزی از آن کلاسها یاد نگرفتم .تا اینکه پارسال بعد از تمام شدن مدرسه ،پدرم تصمیم گرفت که خود به من زبان انگلیسی بیاموزد.وقتی که پدرم به من زبان کلاس اول راهنمایی رایاد داد چیزهای خیلی زیادی یاد گرفتم و پس از مدتی یکی از دوستان پدرم به نام آقای فرهادی نکته‌‌های خیلی مهمی از زبان کلاس اول راهنمایی  را به من یاد داد و وقتی  که پدرم دید من در زبان سریع پیشرفت می کنم ،تصمیم گرفت که سال بعد زبان کلاس دوم راهنمایی را به من بیاموزد. و اکنون که امتحانات مدرسه تمام شده است، تصمیم دارم زبان انگلیسی کلاس دوم راهنمایی را تمام کنم. امیدوارم که در این راه موفق شوم.


نظرات شما عزیزان:

fa
ساعت21:53---19 خرداد 1391
سلام.خسته نباشی.با عرض پوزش ،خوندن مطلب رو زمینه وبلاگت مشکله.

ش
ساعت14:01---8 خرداد 1391
سلام دختر ناز و باهوش. وبلاگ جدیدت مبارک باشه عزیزم. منتظر خاطرات شیرین تو هستیم. موفق باشی گلم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







8 / 3 / 1391برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : ساجده